2016/11/02

November

Man vet att det är tentatider när man dragit igenom de tre första säsongerna av The walking dead på två dagar (kommer aldrig kunna återhämta mig från förra avsnittet, så tänkte att jag ser om och slutar någonstans i säsong 6). Sen har jag suttit och knytit ihop amplar hela eftermiddagen.. kände att jag ville ha fler än en hängväxt i varje fönster. För ni vet, såna idéer får man när det är minst lägligt. Men fint blev det! Har gått runt och funderat över vad jag vill göra mer här hemma. Kanske sätta in en ny köksbänk, sätta upp mer belysning över bänkarna i köket, få upp min älsklings-William Morris-tapet någonstans. Sånt man gör i hyreslägenheter. Meen jag vill ju få det så drömskt jag bara kan. Ska ändå bo här ett bra tag. Ju.



Kolla förresten vilka babes på halloween. Eleven, Frank N Furter och creepy heksa. Festen blev helt amazing. Två månaders planerande och pysslande för att få till det såpass bra ändå. Ångestfylld musik på toaletten, kroppsdelar och blod i duschen, rökmaskin, Evil Dead 2 (på VHS) på repeat, kanderade miniäpplen och oändligt med halloweeniga snacks. Svårslaget, men nästa år kör vi definitivt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar