2016/10/22

ハロウィン

Igår var min sista dag på slutpraktiken, och idag sov jag pinsamt länge. Men det var jag så värd efter allt hard work. Nu är jag riktigt utvilad och jag ska bara fortsätta ta det lugnt hela helgen. Just i denna stund pillar jag med en creepy tavelvägg och kliar mig i huvudet över hur vi ska få till det här hemma. Det är en vecka kvar till halloweenfesten och jag och syrrorna har massvis med (spretiga) idéer. Frågan är bara hur det kommer bli alltihopa. Det är superviktigt att få till stämningen tycker jag, med belysning och musik och halloweenpynt. Man vill ju skrämma skiten ur alla samtidigt som det ska vara trevligt/mysigt/höstigt? Svår balans där. Men men bara att folk kommer utklädda gör ju festen hur bra som helst! ÄLSKAR maskerad. 

Imorgon ska vi ut i skogen och plocka hem massvis med kvistar, löv och props för att mysa upp stämningen rejält. HÖSTKÄRLEK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar