2016/05/02

Våriga feels

Åå nyss hörde han av sig från fina Amsterdam. De verkar ha det bra och tar hand om varandra, så min oroliga lilla mage känns bättre nu. Detta lilla överlevnadsprov (känns verkligen som det) går väl an ändå. Det goa vädret gör ju sitt! Fast nu när våren är här på riktigt har den obligatoriska vårförkylningen slagit mig rakt i ansiktet. Mindre kul. Men jag var ledig idag och kände att jag ville göra något med dagen så har trallat runt till några loppisar även om måndagar är sämsta loppisdagen på hela veckan. Dåligt med fynd, men kom iallefall hem med två supersöta mässingljusstakar (har väl snart tjugo) och massa god mat att kränga. Idag blir det teriyakilax, som Fredrik inte är särskilt förtjust i. Får ju passa på tänker jag. Göra det bästa av det hela va!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar