2016/04/05

Sunnydale high

Igår blev jag också moster (igen) till en färsk liten pyttemänniska. Alltså har jag hängt hos min syster de två senaste dagarna, även om en knappt vågar röra henne för hon ser så ömtålig ut. Ska bli så kul att se hur Truls är som storebror. Han är ganska mallig redan och säger "MIN Sickan". Gulle. Idag har det regnat sådär superhärligt, men jag och Fredrik tog en liten promenad ändå. Men alltså igår! Det var ju helt sjukt! Även om solen inte var framme särskilt mycket så var luften så skönt varm. Fick vårfeels och beställde en ny baddräkt. Alltid lika nervigt att göra det, för baddräkter är en jäkla konst alltså. Finns så många som sitter obekvämt/ocharmigt/konstigt så jag hoppas verkligen denna passar! Sporty spice inom mig håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar