2016/04/07

Chosen

Var tvungen att pausa mitt i allra sista Buffy-avsnittet. Skiten is about to go down och jag får panik. Mest över vad som ska hända men också för att det tar slut nu. Blir alltid helt uppslukad alltså, mer än någon annan serie. Tänker liksom på den jämt. Drömmer om den. Förstår ni kärleken?? Är nästan så jag funderar på att kolla på Angel så jag får en pyttedos till… men har så himla svårt för honom (fast Faith och Dawn provocerar mig nog mer). Jaja, nu när det tar slut ska jag fortsätta med min drama-uppsats. Satt i biblioteket hela förmiddagen och spyr snart på den. Fick iallafall en fikapaus med Fredrik i stan, sen körde han hem mig i Baby Jesus-bussen. Det var skoj. Men inte nu längre med uppsatsen framför mig. Fy. Får bara tänka positivt. Snart är det dags för vårt superfina traditionella valborgsfirande! Sen är det bara en månad kvar till sommarlov! Hur fint kommer inte det sitta ändå? Om prick en vecka är Moa här och hälsar på också, innan hon flyttar hem igen! Spänd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar