2016/04/24

ポラロイド

Vilken helg! Längesen en hade lust/tid/ork att bara gå all in. Har förmodligen att göra med att jag blir klar med min jädrans kurs imorgon (höstens kurs börjar dock om en vecka, mest som en förberedelse inför examensarbetet MEN kommer vara himmelriket jämfört med hur djävulskt mycket jag haft de senaste månaderna). Kände verkligen att jag kunde släppa loss och njuta. När jag var i skolan i fredags fick jag sms av Fredrik som undrade om jag ville grilla hos hans föräldrar på kvällen. Skrek typ för jag blev så glad. GRILLA LIKSOM! DRICKA VIN OCH GOSA LIKSOM! Slutade med att vi satt där, lyssnade på massor musik och babblade in på natta. Sen tog vi en 1,5 timmes promenad hem och bara pratade. Det var så jädra mysigt. Igår var det festligheter på superfina Dramalogen. Trivdes som attan och dansade halva natten ungefär. Polaroidkameran gick loss med! Synd att min film med guldram var lite skadad. Men men blev änna goa bilder. Gu va kameran kommer fånga mycket fint i vår och sommar. Om sommarn kommer detta året det vill säg. 

Söta boys i världens grannaste soffa (mitt #1 favoritmönster ju) som de hade ställt utomhus?? Ville sitta i den hela kvällen men det blev ju typ vinter efter ett tag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar