2016/03/06

Gosehelg

Har känt mig sådär extra gosig och kärlekspirrig idag så det känns inte alls kul att Fredrik precis åkte för att jobba natt. Sitter här och rör runt i min daal och känner mig inte det minsta taggad på praktiken imorgon. Helgen svävade förbi för fort som vanligt. Har försökt att göra absolut ingenting men det har ändå varit lite händelserikt. Bland annat har vi blivit med bil. Fredrik fick sin vilja igenom och det blev en vinröd Saab. När jag var liten hade vi en jättefin svart Saab med ljusbeiga supermjuka tygsäten. Älskade den. Men denna bilen hade jag superlåga förväntningar på. Men när han kom med den blev jag överlycklig? Den kändes helt perfekt bara. Så jag är glad änna. Nu kan vi ta ut bilen på superfina roadtrips utan några problem! För fint.

När vi skulle ut och köra tog jag med mig ett gäng asgamla cd-skivor (fyllde också fickorna på baksidan av sätena med flera) för musiken är så himla viktig! Var liksom bara radion som (knappt) fungerade i förra skrothögen så vi fick sitta och sjunga själva. Förstår ni? Nu kan vi liksom fixa aux också.  

Piffepiffat läggan litegrann under helgen med. Men det gör vi ju jämt. 

Har faktiskt varit effektiv och pluggat denna lugna söndagkväll, så strax ska jag unna mig chokladpudding och börja se om älsklings-Buffy. Min allra bästa älsklings-tv-serie i livet. Vill slänga på andra säsongen direkt nästan så jag slipper vänta på älsklings-Spike. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar