2016/03/19

どようび

En gammal bild på dig.

Du för ett år sedan?
Piffade påskris.

Du för två år sedan?
Plockade påskris.

Du för tre år sedan?
Hade piffat påskris då med, men var så himla sjuk vid denna tiden (som en kan se, blodsprängda ögon) med min bihåleinflammation och sån skit.

Hur sminkar du dig till fest?
Är det "vanlig" fest kör jag bara vardagssminkning (stämmer dock inte helt eftersom jag sällan sminkar mig på vardagarna längre) typ puder, mascara, ögonbryn. Är det nån större tillställning har jag foundation och kanske läppstift, men piffar hellre lite extra med huvudsmycke eller mina små silverprickar under varje öga. Är ganska ointresserad av smink egentligen och hade helst sluppit det.
Älskar småprickarna.

Vad är ditt senaste inköp?
Två såna här från H&M. Stod ju Linn över hela. 

Vad är dina planer för dagen?
Efter min lille frukost ska jag gå och hämta Ebba för vi ska vara hundvakt. Så det blir en promenad med henne, sen kommer Fredrik hem efter att ha jobbat i 32 timmar. Då ska vi väl säkert köpa hem fika och kolla Arkiv X. Kanske åka iväg med Ebba till skogen? Säkert nåt mysigt.

Något du längtar till?
Det är mycket jag längtar till, men särskilt midsommar och varma länder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar