2016/02/20

Våldsamt fint

Ryser så sjukt fantastisk prydnad. Blir ledsen att jag inte har den i min ägo. 

Eller den här krukan?? Liksom?? 

Västkusten yasss!

Drömservisen SERIÖST. 


Spanar mycket efter tyger och broderade/piffiga band nu. Framförallt eftersom syrran flyttar från 140 till 100 kvadratmeter och kommer ösa bland annat en antik soffa i mörkbrunt trä och superfin klädsel som jag paxade direkt. Men nu är det ju så att hennes katter klöst den ganska rejält och därför tänkte jag ge mig på livets projekt: klä om soffan. Verkar vara en jäkla konst, och om det nu ens blir av ska den bli gammelrosa. Har fått lite tankar kring hur jag vill att matsalen ska se ut nu nämligen, med inspiration från hur mamma och pappa hade det förr när de inredde med antika möbler och prylar i ateljén och så (sen kom 90-talet och sorgligt nog fucking furu). Är så pepp, men blir trött på mig själv att jag hela tiden ska ha femton olika projekt i huvudet samtidigt? Blir ju galen.

(alla drömprylar finns bland mina favoriter på etsy)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar