2016/02/06

Lördag

Alltså denna veckan. Har nog aldrig lagt så många timmar på att plugga någonsin, och imorgon ska jag hem till Jennifer för att fortsätta plågas. Har därför vilat upp mig rejält idag. Tagit en alldeles för lång sovmorgon, ätit frukost i sängen och bara myst med Fredrik, tvättat och varit på mormors 70-årsfest där jag bara åt go mat och mös ännu mera. Efteråt drog Fredrik till en kompis och jag kröp ner under mina täcken och har pillat med layouten hära, och kollat på film för att få inspiration till tygväsktryck och så. Vill göra något rått och tänkte direkt på Fulci och Argento, eller typ någon riktigt fet film som They call her one eye. 

Tänkte mig inte riktigt för när jag satte igång City of the living dead. Smart när en är ensam hemma. Alltså den har gett mig så mycket mardrömmar… så än idag får jag lite panik av den. Dock så jävla fantastisk. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar