2016/02/18

Kökshäng

Hängt i bildsalen hela dagen och fick med mig flera kilo lera hem (vår lärare insisterade att det inte skulle finnas någon kvar när vi gick därifrån så att.. här ska det göras krukor och fat till smycken och sånt dära). Kom nyss hem och slängde in ett halvt kilo tomater med vitlök och örter i ugnen så nu ska det gotta sig där i några timmar. Är så himla sugen på en riktigt go pastasås. Men det tar ju sån tid så får kränga annat sålänge. Glömmer ju jämt av min gömma med godiset från Japan, men inte idag! Njuter så mycket jag bara kan nu. Blir ju inte ledig som jag tänkt, utan fick jobb fredag till tisdag. Svårt att säga nej när jag vill göra så mycket i sommar och ha så mycket fint till läggan. Får bara kriga på.

Mamma var så gullig och köpte den där stora fina växten till mig när hon var på Ikea igår… synd bara att jag har typ fyrtio krukor och alla är upptagna. Växtqueenlife.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar