2016/02/02

KANYE 2020

Valde att stanna hemma från skolan idag (få lite plugg gjort hemma istället). Helt i onödan. Gick upp alldeles för sent, hade myror i brallan och gjorde allt annat än att plugga. Tog en sväng till stan för att köpa färgläggningspennor (det var på tiden), käkade mat och fikade hos My. Pratade om att hon kanske ska byta lägenhet med en som bor i samma hus som mig. Så sjukt om vi blir grannar igen! Då kan jag träffa Trulle varje dag igen!

Nu sitter jag och färglägger i min målarbok som jag fick av My i julklapp. Fredrik satt med mig en liten stund och ritade han med. Det är ju så mysigt? Lyssna på lite go musik och ba färglägga, som när en var liten. Nu ska jag väl plugga någon timme eller två kanske. Ta tag i livet nu Linn seriöst.


Lyssnade på min allra bästa favoritskiva till morgonkaffet. 

Måste ha Harry P målarboken också alltså, älskar detta!

3 kommentarer:

  1. Alexandra2/02/2016

    Ah!! Angående hp-boken. Kollade i den på akademibokhandeln... Är kräsen när det gäller mönster. Gillade inte alls den :( Har du kollat i den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej alltså har bara sett den i förbifarten. Den är inte värd alltså? Attans, jag som tänkte att det skulle vara en perfekt födelsedagspresent till en vän. Men har ju sett andra målarböcker som varit dötråkiga i jämförelse med den jag har. Gillar verkligen hur Hanna Karlzon tecknar. Helt magiskt!

      Radera
  2. Alexandra2/04/2016

    Såg den på adlibris först! Sen tittade jag i den live men det tilltalade inte mig... Leta upp den i butik och titta! Tyckte inte den var värd mina pengar... Haha. Jo... Jag har "Animal Kingdom" hemma som jag klot själv och nån med havsmotiv som jag fick i julklapp. Tycker lätt Animal Kingdom är bäst av de jag tittat i hittills :) Har inte tittat på Hanna Karlzons teckningar tror jag, så kan ej uttala mig!

    SvaraRadera