2016/02/10

Fluffpuff

Superfin praktikplats denna terminen. Pratade idéer om vad jag vill göra där (dockteater med skuggdjur bland annat) och min handledare tyckte det lät helt fantastiskt. På fredag är bildsalen bokad och jag kommer gå helt bananas. Så himla pepp! Men mitt i allt detta flow så skulle jag såklart få motgångar idag. Min lack of sleep börjar komma ikapp mig så jag har haft spänningshuvudvärk och ögonlocken har glidit ner över ögonen halva dagen. Sen när jag glatt hämtat ut några paket på vägen hem från praktiken och skulle låsa upp cykeln fick jag inte i nyckeln. Stod där i säkert en kvart och höll på tills jag bara brast och gick raka vägen hem. Var så irriterad och slut att den lilla motgången blev svinjobbig.  Motgångarna bara slängdes i mitt fejs hela eftermiddagen, men Fredrik har tröstat mig och köpte hem fika och snart ska han iväg och försöka få upp cykellåset. Världens finaste kille eller vadå. Här kommer lite fluffigt puffigt fantastiskt för att det gör mig så glad så.

Alltsååå känner bara hur det kliar i fingrarna (skulle dock varit vitt snöre). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar