2016/02/09

ガール パワー!

Lång men sjuukt kul dag i skolan. Just nu sitter jag med en kopp te och croissant och broderar (you heard me). Förstår ni hur kul det är?? Känner mig som en pysslig liten tant på åttiofem men… förstår ni ens?? Lånade till och med hem material för att kunna pilla med det hemma. Gjorde några tröjtryck också. Se vad fint… 

Så den första tröjan är bäst för på den står det girl power (gjorde ett linne med samma tryck men det blev ganska utsmetat). De andra två är Twinpan-tröjor. Försökte mig på att göra avokado-tryck också, men det var supersvårt och tiden räckte inte till. Tänka sig vad en kan piffa till gamla grejer va! Önskar jag haft tygpåsar med, men alla ska ju tvunget ha tryck redan…

Nu ska jag ta en lång varm och go dusch. Får inte somna alltför sent idag eftersom praktiken börjar imorgon. Är ganska nervöspirrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar