2016/02/01

ピッザ

Såhär pömsen idag. Kom liksom i säng vid sex på söndag morgon. Lördag var såpass bra. Mös halva dagen och städade läggan och rensade ur garderober halva dagen. Glömde bort att äta så Fredrik kom hem med pizza. OBS HALMSTAD HAR VEGANSK PIZZA NU OBS OBS! Den var supergo. Nästa gång ska jag dock önska någe mer på den typ champinjoner eller mera grönt. Efter pizzakräng samlades de flesta hos oss innan Baby Jesus spelning, eftersom de skulle spela på en svartklubb några hundra meter bort bara. Det var gött. Drog hem festen igen efter spelningen och sen dansade vi hela natten som vanligt. Men det går ju faktiskt knappt undvika när vi har en så dansvänlig lägenhet.  


2 kommentarer:

  1. Anonym2/03/2016

    snälla, berätta hur du fixar dina brows?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå, alltså jag gör inget särskilt? Tycker själv att jag är sämst på att sminka mig. Har ganska asymetriska ögonbryn vilket gör det ännu svårare. Hade helst sluppit att måla dem över huvud taget, men är så illa tvungen efter att ha noppat bort halva brynen i tonåren. Enda jag kan säga är väl att jag använder Anastasia Brow Wiz, för det ser mer naturligt ut än ögonbrynsskugga konstigt nog? Den är superbra!

      Radera