2016/02/08

Bitch don't kill my vibe

Idag har jag varit övertrött (Arkiv X var spännande igår så somnade inte förrän efter två) och har därför mest fjompat runt i skolan. Hade heldag med musik (spelade instrument, hade rytmiska övningar osv) och det är alltid kul för då kommer mina och Jennifers störda sidor fram, och i bilen på vägen hem har vi ont i magen av allt skratt. Det är verkligen dökul men dessa långa skoldagar plus två timmars pendlande tar kål på mig. Har aldrig behövt åka dit såhär ofta innan, men denna terminen är det så mycket praktiskt så vi blir så illa tvugna. Cyklade inom Paulssons på vägen hem och köpte med mig kolabiskvier och nutellasemlor (japp de existerar), fikade och har halvsovit i några timmar nu. Nu ska hjärtat mitt laga maten så det slipper jag iallefall. 

Imorgon är det ännu en textilworkshop och vi kommer tydligen hålla på med textilfärg och brodering. Kommer typ trycka avokados, venussymboler, Bill Murray-ansikten och Sailor Moon-prismor på allt jag äger? I ett drömscenario åtminstone. Kan ju alltid hoppas att vi får tiden och friheten. Inspiration nedan. Vill göra allihopa plus tio andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar