2016/01/06

Trettondagsafton

Just hemkommen från middag hos svärföräldrarna. Blev lite sent men det händer ju när det börjar planeras fina saker inför sommaren, och när vi diskuterar film och musik och sånt! Imorgon är sista lediga dagen innan skolan sätter igång så ni anar inte som jag ska gosa här hemma!Moa har åkt tillbaks till London och dessa skor är det enda jag har kvar av henne… eller ja, de är mina nu för vi bytte verkar det som? Hon stack med mina bruna docs (gonna miss u) som egentligen är mer värdefulla men men. Ska ändå byta ut alla mina gamla docs mot veganska för samvetet äter upp mig. Dessa drömmiga skor köpte Moa i en hiphopig klädbutik i Shibuya 109, där det bara jobbade b-stylers (som jag ej trodde fanns på riktigt, så det var en kul upplevelse). Känns som att gå på moln för de väger ingenting?? Nää nu är jag rätt pömsen så ska slänga på en film och somna. Puss!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar