2016/01/25

スナップバック

Lång jädra dag och nu äntligen är jag hemma. Hade musikworkshop i sex timmar idag. Jag och Jennifer tramsade mer än vanligt (är det ens möjligt) och skrattade tills vi grät sista timmen. Det var en kul dag, men sjukt energikrävande. Så efter bilfärden hem från Varberg var jag minst sagt pömsen. Men jag ville inte bara dra hem, så hjärtat mötte uppe mig i stan. Vi lallade runt och köpte med fika hem till My och Joel. Blev bjudna på en rejäl tacomiddag med mango och banan och mynta och korianderröror och guac. Det satt perf i maggen. Efter det tog vi bilen och körde rundor i Fredriks gamla hoods. Han var nostalgisk som vanligt och ville visa mig var han hittat på hyss som liten. Innan hemfärd hälsade vi på hans pappa lite. Sen tog energin slut.

Just det! Sist men absolut inte minst åkte vi till posten och hämtade ut paket till mig. Såg att det var från American apparel och gav det lite nonchigt till Fredrik och trodde det var kläder jag köpt till honom. Gick runt i affären och plockade lite matvaror. Sen märkte jag att han öppnat paketet och stod och höll upp två pastelliga saker. Skrek nästan när jag insåg vad det var?? Detta för att 1. har velat ha dessa kepsar sedan 2012 men har alltid tyckt att 300 kr för en jävla keps varit lite löjligt (kunde ju absolut inte bara köpa EN färg?) 2. från ingenstans reades kepsarna ut nyligen för 50 kr på deras superrea så jag blev helt crazy och beställde två direkt (med lite annat krimskrams) 3. fick ett mejl kort därpå att alla kepsar hunnit ta slut forever and ever och fick pengarna tillbaks. Alltså så borde de inte kommit alls? Gissa om jag blev paff? Blev så pirrigt glad. Känns som jag vunnit på lotto typ.
Ps är gladare än jag ser ut… är bara dödens dödstrött.
Pps HERREJÄVLAGUUUD SER NYA ARKIV X NU! <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar