2016/01/02

Fina favoriter

Sporty högmidjat. 

Såna här set alltså. 

För att inte tala om högmidjade panties. Måste ändå va finaste sortens plagg i världshistorien?

Kände ba när jag hittade den här kepsen att JAG MÅSTE ÄGA DEN??



För bra.
Buffy luv för alltid.

Färgerna.

Finaste badmössepannbandet.

Lunafamiljen.

Fluffscrunchies.

…och flufförhängen.

Allt från etsy! Nej, nu måste jag skynda! Ska piffa mig och dra hem till mormor på middag, och ikväll ska vi se Green Inferno hos pappa. Har typ väntat i två år på denna förbannade film? Den har blivit förbjuden, fördröjd, fått människor att spy på biografer och blivit ännu mera fördröjd. Nej du Eli Roth, jag tror inte riktigt på det där pr-tricket. Min pepp har bara försvunnit mer och mer under all denna väntan. Den kommer säkert inte ens va hälften så äcklig som Cannibal holocaust. Men men, får väl hoppas att jag blir positivt överraskad. Puss!

3 kommentarer:

  1. men altså, du må jo linke til hvor du finner disse fantastiske greiene! Vil seee og kanskje kjøpe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha förlååt! Självklart kan jag länka!
      https://www.etsy.com/se-en/people/kattguld/favorites/items-i-love
      Du hittar allt bland mina favoriter på etsy här ^^

      Radera