2016/01/18

Falkor

Varvar plugg med att kika på fina prylar. Tror jag hade gråtit av lycka om jag haft den här när jag var liten knodd. Herre min g så fin!

Mår konstigt idag. Allt är jobbigt. Har huvudvärk, spänner i nacken, ont i halsen, har noll energi och noll matlust. Kräkte när jag vaknade (dock för att jag får panik av slem i halsen). Känner mig yr om jag står upp för länge. Det var ju himla länge jag fick vara frisk då. Inte särskilt bra nu när jag verkligen MÅSTE skriva färdigt inlämningen. Blir helt matt i huvudet bara av att tänka på det. Jag tar i princip slut på min lilla energi av att skriva detta. Men jag försöker peppa mig. Ska snart försöka peta i mig lite fika, och har köpt några godingar på Etsy och American apparel för att belöna mig själv i förväg (dummaste)… bland annat denna fina skapelse till tisha. Kunde ej låta bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar