2016/01/22

Avokado och polkabetor

Fredrik skulle tjuvstarta med halloumiburgarn på Max ikväll utan mig, så jag gjorde två små pizzor till mig här hemma. Kunde det nu för jag har lite mer energi idag! Nu har jag bara lock/ont i ena örat och halsen, annars känner jag mig nääästan kry! Så vaknar jag med påssjuka imorgon ba YEAH. Nej men, måste fortsätta ta det lugnt nu så jag orkar ta tag i saker i helgen. Känns som att hemmet förfallit lite när jag bosatt mig i sovrummet de senaste dagarna. Det har blivit så kallt i vissa rum (ett fönster går inte stänga riktigt, glömmer hela tiden att säga till hyresvärden) att växterna börjat se ledsna ut. Jag dör om mina älskade växter vissnar. Känns jävligt dumt att jag delade upp min jättestora monstera i nio mindre krukor förra veckan, när det är såhär kallt. Vad tänkte jag egentligen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar