2016/01/22

1992

Min kusin fyller tjugofem om en vecka så jag har fått i uppgift att gå igenom de gamla hemvideona för att klippa ut där han finns med. Jag (aka största nostalgikern som finns) fastnar såklart hela tiden, och har suttit med det längre än nödvändigt nu. Insåg just att jag glömde bort kajan när jag skulle skriva vilka husdjur vi haft häromdagen? Dumt. Se så fin bara…
Sitter på Mys arm utomhus helt casual??

Jag går med den i trapphuset… superkoncentrerad. 

Hur goa? Här är jag, storasyster och vår kusin. Vi var bffs så himla länge och det är tack vare honom som jag upptäckte balla saker som Gremlins, Ghostbusters, Turtles, Biker mice from Mars, Power rangers, Silver fang, och alla bra Sega tv-spel. Hoppas han tycker det är kul att se det här när vi var små knodds. Jag blir iallefall helt varm i hjärtat av det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar