2015/12/03

Socker

Idag har jag somnat vid två olika tillfällen under dagen. Har varit galet trött, och när jag har pratat har jag hört mig själv samtidigt och undrat lite vad fan jag försöker säga ens? Därför är det obeskrivligt skönt att inte ha någon skola förrän på onsdag igen. Kanske äntligen har tillräckligt med tid att vila ut och bli frisk? Var för övrigt på vårdcentralen idag och skickades på lungröntgen. Var lite rädd för jag har aldrig gjort röntgen innan (vilket visade sig vara löjligt enkelt) så Fredrik fick följa med som stöd. Vill ha provresultaten snarast. Helst nu. På vägen hem traskade vi runt i stan och köpte en liten födelsedagspresse till Johanna som fyller år på lördag! Ska bli kul med lite party men samtidigt är jag lite nervös för jag vet inte hur mycket skoj min svaga trotsiga kropp tolererar. 

Imorgon kommer Ebba! Vi ska vara hundvakt fram till måndag. Blir väl en och annan utflykt då. Det är ju så mysigt när en hund är med! Kanske blir en liten utflykt med henne imorgon när vi ska på loppisrunda. Ååaw mys. 

Ointressant text så här är en bild på tre olika sorters sockriga bullar från Feldts som my luv köpte igår för att muntra upp mig… 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar