2015/12/28

Mandela effect

Som vi piffade oss på juldagen. Drack romglögg och hade en fin kväll. Sedan dess har jag vart helt paj och knappt orkat gå utanför dörren. Var ändå inte en supercrazy kväll men är ändå helt slut?? Julen tar ju dö på en. Har mest bara gosat hemma… köpt hem pizza… youtubat i en oändlighet. Börjar alltid med att jag tittar på klipp om olösta mysterier eller creepypastas som leder vidare till mer och mer sjuka grejer som deep web. Igår upptäckte jag mandela effekten vilket gjorde mig så jäkla paranoid. Var ensam hemma på kvällen när jag gjorde detta. Blev glad när Moa dök upp vid nio för att hämta alkohol till en förfest hon skulle vidare till, så jag fick prata av mig litegrann. Höll kvar henne till halv tolv för hon blev också helt hooked. Visade varann massa obehagligheter som vi stött på. Älskar sånt samtidigt som jag blir skraj. Fick såklart mardrömmar, vaknade flera gånger under natten och greppade tag i Fredrik för att känna mig lite mera trygg. Men det är bra Linn, fortsätt plåga dig själv. Fast. Det är ju så spännande med sånt dära mystiskt. Kan inte sluta titta.

1 kommentar:

  1. Anonym2/29/2016

    Hehe jag upptäckte själv idag att jag minns "Interview with a vampire" inte "Interview with the vampire" lol.Föratt försäkra mej om att det bara var skitsnack från webben,så tog jag mej i kragen och gick ner i källaren och letade upp film fan på dvd!!!,och vet du vad där stod?jo.... "Interview with the vampire" mvh xeno

    SvaraRadera