2015/12/24

HIMLANS GO JUL

Idag är bästa dagen på hela året. Även om snön saknas så är jag superglad! Sen så är ju Fredrik och jobbar till tre idag. Därför gick vi upp innan åtta och tände massa ljus, satte igång julmusik, åt julfrukost och öppnade några klappar med katterna. Inuti allt fina inslagspapper fanns muminemaljmuggar, Lushgrejer och den jättefina Harry Potter-kokboken jag önskade mig. Katterna fick bara lyxig kattmat att äta nu på morgonen som klapp. Innan har de fått cpdyra saker som de inte ens bryr sig om (typ katt-tipin och kattsängar) så tyckte det räckte i år. Nu ska jag bara ta det dölugnt. Ta en kopp kaffe till, duscha och piffa mig och invänta mamma och Moa som kommer runt lunch för att preppa julmaten med mig.
Där satt han tidigt på mörronen med Snusmumriken mot kinden.

Ps idag är det prick en månad kvar till sprillans nya Arkiv X! Herrejävlagud va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar