2015/12/04

Décembre

När en inte orkar laga något blir det fryspizza. Skäms lite, så vet egentligen inte varför jag skriver det här. Men men. Under tiden den är i ugnen försöker jag hitta någon film eller serie att börja kolla på. Vänner såg vi ju klart idag. Fredrik grät och jag skrattade. Men jag smygtittade faktiskt på slutet själv igår så det var lite enklare för mig att se det idag. Ögonen vattnades måste jag säg. Jisses vilken nostalgikänsla. Älskar verkligen Vänner. Hatar att det tog slut. Blir deppig när jag tänker på det. Vad ska jag se nu?? Tips?? Vill egentligen se nåt jag aldrig sett förr samtidigt som det lutar åt Star Wars-filmerna. Vi har bokat biljetter till den nya så borde ju ha maraton. De är ju för jädra bra.

Idag har vi kört en runda i vintermörkret. Köpt lite kläder och hämtat ut paket från Monki. Imorgon är det cocktailklädsel som gäller och då antar jag att det innebär finkostym eller klänning. Klänningar/klackskor är inte riktigt min grej så jag kör på min nya sån hära med kängor, typ. Orkante va superfancy.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar