2015/11/11

Oumphluv

Då var b-uppsatsen äntligen inskickad! Helvete, har aldrig pluggat så hårt i mitt liv? Blev iallefall riktigt nöjd med alla 15 sidor som blev. Dansade nästan hem från bibblan, möttes av Fredrik som var så glad över att han ska på jobbintervju på måndag. Vi kände att vi behövde fira litegranna, så det fick bli O'Learys. Har velat käka där sen jag fick reda på att de utökat sin meny med massa Oumph. Portabelloburgarn var ju go men är ju gött med variation. Jag käkade Oumph-burgaren och HERRE JÄVLA GUD vilken grej. Blev typ tårögd. Godaste veganska burgarn som vidrört mina smaklökar. Nästa gång ska jag ta deras Oumph-quesadillysar eller fajitas. Längtar typ! Så gla! 

Imorgon ska jag återigen sitta i bibblan (pluggar bäst där) och kolla över b-uppsatsen som jag ska opponera på fredag. Sen ska jag tametusan bara vila chilla softa. Behöver trots allt varva ner lite eftersom jag fortfarande är sjuk och hostar som en idiot. Viruset verkar trivas i min hals. Kul och så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar