2015/11/30

Örngott och sushi

Ska inte jinxa något nu men jag känner mig bättre! Kan röra på mig utan att vilja dö av smärtan, kan andas genom näsan och känna yttepytte smak när jag äter. Därför var det perf igårkväll när hjärtat kom hem från Göteborg hade med sig 30-bitars från Umai. Lyckan går inte beskriva. Annars har vi överlevt natten trots stormen. När vi skulle sova flög dock ett av köksfönstrena upp (dåliga haspar) och katterna blev dörädda (jaja jag också) så jag var helt säker på att minst ett fönster skulle smälla sönder under natten.  

Har legat och dragit oss för länge idag. Men men, det är bra! Måste vila och bli helt återställd. Nu ska vi käka första adventsfrukost (jag fick tända första ljuset och äta lussekatter och pepparkakor ensam igår så det räknas ej) och dessutom kolla på senaste Walking dead!! Får hjärnblödning av hur det slutade sist… och sen kommer inte nästa avsnitt förrän i februari?? Vill de att man ska få vinterdepp eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar