2015/11/23

Kriga och krya

Såpass kul när en inte har tid att gå till vårdcentralen förrän torsdag igen eftersom jag går dödslånga dagar i skolan (åker till Varberg 7.30 och hemma runt 17.30). Jag vägrar låta denna skiten få mig att missa viktiga skolgrejer. Can't catch a break heller utan slängs ba in i nästa uppsats och redovisning. Tack för det. Behöver egentligen VERKLIGEN kolla så att detta inte blivit lunginflammation eller någe eftersom mina luftvägar fortfarande inte låter mig andas riktigt och mina revben på höger sida känns överkörda. Jaja fun life. 

Tänker inte låta detta hindra mig från att ha kul heller för den delen. På torsdag ska jag baka lussekatter och pepparkaksdegen inför fredagen, för då ska vi kavla ut peppisarna så vi har fika till första advent! Småkusinerna kommer (ok små är de väl inte men så gulligt att det blivit tradition så de kommer hit för att baka även om de är små teenagers nu) så vi ska ha julemys både då och på söndagen. Sen får vi se om Göteborg blir av på lördag. Om det är dumt eller ej. Får hålla tummisarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar