2015/11/01

Halloweenhelgen

Vad hände med helgen ens? Tänkte att jag skulle hinna med så mycket. Tänkte börja möblera om (missnöjd med matsalen och lilla rummet intill). Tänkte dricka kaffe och börja kolla Twinpan. Tänkte baka pumpapaj och ha en heldag med skräckfilmstittande för att få lite halloweenstämning. Tänkte laga pho att värma mig med i höstkylan. Gjorde ingenting av detta och nu är det söndagkväll? Var det ens halloween? Aningen besviken på mig själv. Igår blev det iallefall en go spontankväll. Drog fram fincavan och var bubblig hela kvällen sen. Nästan jobbigt bubblig. Drog igång en gammal favoritzombiefilm (just det tänkte skriva ett inlägg med skräckfilmstips lagom till halloween också men men) och tjatade kanske lite för mycket om gamla skräckfilmer. Sen drog vi ut för att se några vänner spela.

Jag igår med min obehagliga loppistavla på ett gammalt par som står framför sitt hus.

Rethostan har gått över till sån där rosslig hemsk hosta som gör att jag får panik över hur lite luft jag får. Så nu har jag bestämt mig för att gå och ta reda på vad det är och få någon medicin så jag blir frisk någon jädra gång. Hostan var ganska påfrestande idag när jag satt på bibblan och skrev på b-uppsatsen. Förresten svinjobbigt att göra det när jag var en gnutta bakis. Fick ta tre treo för att bli av med skiten. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar