2015/10/11

Hemma

Nu är jag hemma hos mina kärlekar igen. Här är Mio med en av sina nya huvudbonader. Kom fram igårkväll efter att ha rest i tjugotvå timmar. Själva flyget tog elva timmar, men sen är det ju tunnelbanor, tåg och väntetider mellan allt. Är helt utmattad. Vaknade runt sex imorse pga tidsskillnadsfan och har velat gå och lägga mig i fem timmar nu, men jag tvingar mig själv att vara vaken åtminstone till nio. Imorgon börjar ju praktiken och jag måste vara någorlunda pigg. Känns sådär kul att bara slängas in i det med detsamma igen. Men men life. Resan var så jädra fantastisk och tillsammans har vi tagit runt 1400 bilder (då är inte ens mobilbilderna inräknade). Behöver sitta med det lite innan jag lägger upp dem. Kanske blir en del redan imorgon! Får se om jag känner mig lite mer levande då kanske. Puss gullisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar