2015/10/13

Blandade känslor hära

Här sitter jag och vänder och vrider på mitt mobilskal från en 300 yen-butik. Är liksom ett glittervattenfall? Kan inte sluta titta. Idag känner jag mig faktiskt aningen piggare. Hade det mysigt på praktiken. Var på teater med några av barnen åå vad jag älskar sånt. Det är så viktigt! Mera sånt tycker jag. Dock endast om jag slipper publikdeltagande. Överambitiösa teatermänniskor kan verkligen skrämma mig. Efter praktiken kom jag hem, bytte om till myskläder (som ni ser) och tvättar vad som känns som hundra maskiner. Pillar lite med Japanbilderna nu så snart kommer dem! Tyckte helt ärligt det var jätteskönt att komma hem, men när jag går igenom bilderna nu så känner jag glädje blandat med ångest? Det gick för fort. Jag vill ha mera. Ska tillbaks nästa år, skojar inte ens. Min favoritplats på hela jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar