2015/10/17

adidasgurl 4ever

Ha ha. Hej. Här sitter jag med jacka och allt. Är i tid för första gången i mitt liv? Ska vara på söder om en kvart för att käka italiano, och Fredrik föreslog just att vi kan köra istället för att gå. Så jag gick tillbaks till min favoritplats i världen: sängen. Sitter här i mörkret och är lite småsur. Idag fanns det heller inga kantareller. ALLTSÅ?? Vi åkte till flera ställen men det finns inte ett spår av de små jävlarna? Vad har hänt egentligen? Jag kom åtminstone hem med ett gäng taggisar som jag tänkte göra en go krämig pastasås av imorgon. Men alltså det stör mig, att inte kunna fylla frysen med kantareller som jag gör varje höst. Vad ska jag ta mig till för jag tänker fan inte köpa i mataffären.

Fick iallefall fika i skogen som jag älskar. Ps rekommenderar denna veggiesalami. DEN SMAKAR SOM RIKTIG PEPPRIG SALAMI och skivorna är inte jättetjocka som typ alla andra såna här pålägg. Förpackningen ser så tattig ut, kostar 14 kr och själva salamin är formad som blommor typ? Så jag har inte varit så sugen på att testa, men så smakade jag de hemma hos My och herreguu va gott! Särskilt tillsammans med oatlys cream cheese. Finns i många matbutiker nu bland veggiepåläggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar