2015/09/30

Vad gör jag ens

Känner verkligen att jag prioriterar rätt saker när jag spelat Sims i sex timmar istället för att packa klart. Vad håller jag på med? Börjar få lite magknip blandat med pirr. Känns superkonstigt. En del av mig kan liksom inte ta in det i huvet, att jag ska åka imorgon? Blir som en spärr. Tycker liksom det är löjligt jobbigt att åka ifrån kisarna och min kärlek. Kolla va fint det var igår, när vi körde till Falkenberg och han bjöd mig på Laxbutiken…

Vi smög upp på övervåningen där det inte var en enda kotte denna fina tisdag eftermiddag. Så vi fick sitta i lugn och ro och mysa. Efter detta körde vi runt och tittade på fina hus på hemvägen. Drömde lite.

På kvällen kom morbror med familj, My med familj, Moa och mamma. Vi hade lite tacomys men jag var sugen på nåt annat än vanlig taco så jag gjorde fooled pork. Denna gången med crabbies, och det blev såå bra. Kan dela med mig av det receptet. Eftersom jag ändå bara gör allt annat än det jag borde… herregud va stressen smyger sig på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar