2015/09/19

Trettiofyra frågor

1. Har du ett par rosa string?
Mm rosa string med en playboykanin + sillisar cuz this is 2001

2. Vem var den senaste du pussade?
Min kärlek

3. Gillar du någon nu?
Gillar många särskilt mig själv

4. Vad gjorde du inatt?
Sov antar jag?

5. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?
Nej jag hade sagt att jag ätit för mycket chokladpudding?

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Jo men det hade jag väl

7. Klackskor eller sneakers? 
Alltså, klackskor är inte min grej. Jag har köpt något par med jämna mellanrum men öst dem varenda gång. Har embraceat att jag inte är en klackskotjej. Detsamma gäller smycken? Har försökt men alltså… jag gillar det inte? Har väl några halsband som jag använder väldigt sällan. Men alla ringar, örhängen, armband jag samlat på mig under flera år bara ligger och samlar damm. Waste.

8. Kjol/klänning eller jeans?
Jag vill säga kjol men jag vet innerst inne att det är jeans. Jag äger pinsamt många kjolar och jag vet inte hur många gånger jag tänkt "nää idag ska jag faan använda en av kjolarna" så slutar det med att jag rivit ut halva garderoben och står där med byxor eller shorts istället. Är ju fint, men trivs inte i det jättemycket helt enkelt.

9. Riktig hårfärg?
Brun. Kan inte riktigt avgöra om det är åt det ljusa eller mörka hållet? Mittemellan kanske


10. Nuvarande hårfärg? 
Alla olika jävla nyanser av brunt och blont :))

11. Frisyr?

Vad är detta för frågor ens. Linniga frisyrer typ?

12. Skostorlek?
Trettiötta

13. Civilstatus?
Inseparable

14. Har du någonsin vart kär?
Klart

15. Tror du på kärleken?

Amen vafan så himla cheesy men JA

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Rejält krossat

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Nej alltså jag tror jag har hanterat det ganska bra? Men jag vet inte riktigt, kan ha helt fel också?

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Blev kär först, sen blev det min bästa vän

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Va? Nej. Vad är det för fråga?

20. One night stand eller förhållande?
Förhållande är nice

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Beror på årstid. En blir ju lite vild på sommaren och går i ide som en björn när hösten kommer. Bakar paj, dricker kaffe och kollar Twinpan, firar jul och nyår och funderar på viktiga grejer i livet. Sen kommer de första solstrålarna och jag blir vild igen.

22. Telefonkontakt eller face to face?
Har jättesvårt att prata i telefon, så det andra

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Har väl känt att en velat försvinna, men inte riktigt så illa

24. Har du någonsin gått på bio ensam?
Nej. Är inte modig nog

25. Saknar du någon?
Moa och vänner jag inte träffat på år och dar…

26. Är du glad? 
Ja men visst!

27. Har du en hemlighet?
Njaa? Inte många som vet att jag har zigenarblod? Hahaha, mormor blir alltid skitirriterad när jag frågar om det, så vet inte särskilt mycket men aa mvh GYPSY SOUL

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Ja lätt thug life

29. Har du hund? 
GE MIG BARA EN CORGI

30. Tror du på spöken? 
Jaaaa guud ja utan tvekan! Så mycket en fått berättat för sig.. jisses

31. Skulle du vilja väga mer?
Tjaa lite mer skulle inte skada

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Ja men det hade kanske varit lite gött

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Lätt. Är faktiskt skönt att vara för sig själv ibland, i sina egna tankar

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Jaa har väl hänt (en gång?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar