2015/09/03

Saffranskrokus

Dagens skörd (plus köksbordet nedan). Tänk vad lite småpengar kan ge en. Alla mina andra shorts från American Apparel har jag fått ge 600 för, så ba hittar en dessa på Myrorna för en femtilapp. Vet att sommaren är över men har faktiskt funnit mina framtida favvisar. De är storleken större än mina andra men det kvittar. De var ju nästan gratis! Bordet är ett likadant Perstorp som jag hade innan, men detta är mer stabilt och dubbelt så stort! Ytan i virrvarr-mönster är som gjort för julbak! Som jag längtar.   

Älskar verkligen den skarpa rödrosa saffranskrokusen på blombilden. Saffran är det bästa jag vet. 


Jag och hjärtat borrade upp redskapshängaren och lite sånt igår. Se så bra det blev!

Nu sitter jag mest och myser i det nypiffade köket. Vill så gärna se någon skräckfilm. Fulcis filmer har jag ju inte sett på tio år säkert. Därför är jag osäker på om jag kommer bli rädd. Vill helst inte skrämma upp mig för mycket eftersom Fredrik inte är hemma från repet förrän sent ikväll. Får avvakta med nya Paranormal witness då med. Kanske får nöja mig med When Marnie was there. Den verkar så fiiiin ju. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar