2015/09/04

Nitty

Sitter och dricker lite biiru och spanar igenom gamla Absolute music tracklists för att se om där är låtar jag missat att lägga till i min gamle 90s lista. Till min förvåning har jag hittat uppåt 50 låtar (alltså är min fabulösa lista snart uppe i 600 låtar). Det tar liksom aldrig slut. Och då väljer jag ändå bort den mesta skiten (Markoolio, Dr Bombay, Cartoons, Rednex, Eiffel 65… har jag liknande artister är det troligtvis motvilligt tillagt pga andras önskemål). En del låtar förstår jag inte att jag glömt? Typ dessa tre…


När jag ändå håller på kan jag slänga in några andra favoriter (bortsett från alla självklara klassiker, det är ju för uppenbart).

Avslutar det hela med denna girl power. De har så mycket girl power att de overshinar alla ovan. Bästa.

La inte ner tid på att dela med mig all den sjuka dansmusiken för den är oändlig. För prick alla låtar finnes listan här, om en minnesvärd helg önskas. Ps är medveten om att en del låtar går in på 00-talet men 90-talet gick ju faktiskt in en bra bit dära så I don't give a flying fuck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar