2015/09/11

Halloweep

Varför är det typ 0,4 personer i min umgängeskrets som gillar att klä ut sig på halloween? Diskuterade detta med Fredrik innan, att det perfekta tillfället att vara i Robins stuga nästa gång är när det är halloween?? Hallå, sitta runt brasan och berätta spökhistorier och göra allt superläskigt? Mitt ute i skogen liksom? Ta dit en projektor och se skräckfilm?? Hur fett? Så blir en av oss galen och mördar alla. Nejvars. Jag saknar att fira halloween. Jag har varit utklädd massor med gånger. Inte bara som kid då. Här är några fantastiskt fula bilder på mig som är fyra, fem och sex år gamla (vi behöver inte diskutera hur nykter jag är på några av bilderna). Jag har varit bland annat Napoleon DynamiteHamtaro, Stitchs gurl (exet var Stitch och dessa göllena lånade mina andra kigus), queen Gagakatt (hade noll kreativitet för jag just blivit kär och dumpad lika fort, så ba tog en av djurmössorna från Korea) (hittade även min twin denna kväll). Ska köpa nån döfet mask eller nåt till Fredrik i Tokyo så han blir sugen på att klä ut sig han med. MÅSTE PEPPA ALLA ÅÅU. 

Nej nu är det dags för sushi leftovers till kvällemat. När vi var på stan innan drog vi till Takenaka och käkade senlunch innan hjärty skulle dra till Köpenhamn. Alltså när ens stammissushiställe är Umai går det inte äta någon annanstans. Det enda cpgoda Takenaka har är deras matchaglass, annars är allt dränkt i wasabi och ej särskilt kreativt. KOM IHÅG DETTA LINN. KOM IHÅG DETTA NÄSTA GÅNG DU ÄR FÖR LAT FÖR ATT TA DIG TILL UMAI. Kram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar