2015/09/16

Gratty Moa

Idag fyller lillsyrran 21 år. Har pinsamt lite bilder på bara oss två? De lär väl vara hemma hos mamma allihopa. Men den här får duga! När vi precis krängt glass sommaren 1995. Om tio dagar kommer hon hem, då ska vi fira! Som vanligt kommer vi väl göra grönkål och janssons, eller kanske smörgåstårta. Allt hon saknar när hon är i London. Så vi ska götta oss här hemma i fem dagar, sen far vi mot Nippon. Så pirry.

Igår efter en trött förmiddag i skolan köpte jag med mig gatuköksvegburgare och en pucko hem till lunch, sen la jag mig i sängen och kollade på Ghost inside my child (TIPS ALLTSÅ sjuukt obehaglig men spännande serie om reincarnations). Vilade (sov) i två timmar tills hjärty ringde och väckte mig, för vi skulle till Erikshjälpen. Han tycker vi behöver fler lampor i lägenheten även om vi redan har i alla rum (han gillar ej taklampor utan vill ha mer mysbelysning). Erikshjälpen har haft flera fina golvlampor varenda gång vi varit där så vi drog dit. Även om vi var där tjugo minuter innan de stängde igår så hade de en fiin golvlampa kvar, så nu är han supernöjd. 
Efteråt åkte jag till mamma en stund, och fick dessa små skott av hennes insane växt som bara skjuter ifrån sig skott hele tiden. Supernajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar