2015/09/27

Goelördag

Såå i fredags när vi skulle åka och handla sprang jag ut i trappen utan att tända lampan. Detta pga att "jag ska ändå bara gå ner sju trappsteg" så var det åtta. Jag missade det där sista och landade helt fullkomligt cp med min vänsterfot. Det är inte ens logiskt hur min fot kunde vrida sig så. Precis lagom innan Japan stukar jag alltså foten. Hurra.


Igår kom Moa hem. Här preppar vi lite goedrinkar. Åå vi gjorde så fina drinkar och vi hade så kul och inget kunde stoppa mig. Inte ens min fot som jag haltade runt på. Jag dansade i ungefär tre timmar i streck? Jag fick även min gamla hederliga hjärtklappning men det struntade jag också i. Skreksjöng till bland annat Gaga, Kent och Rocky Horror. Så idag känns min hals döende. Mår fan inte okej i kroppen. Men det var det värt alltså. Vilken kväll/natt/morgon med alla fantastiska människor, alltså puss på er fina ni!

Om fyra dagar åker vi. Idag är dagen jag börjar packa på riktigt. Pirr. Har äntligen kommit på vilken serie jag vill kolla på under flygresorna (tänker att min skärm på flyget säkerligen kommer vara trasig för jag har ju den turen). Det blir Heroes! Det var så jäädra längesen. Den blir helt perf. Så det ordnar jag med nu, lägger över på ipaden och sisådära, samtidigt som jag letar upp snygga frisyrer till mina simmar. Japp började spela Sims för en kvart sen. Stängde dock av direkt igen för alla frisyrer är katastrofalt fula. Det är viktigt, förstår ni. Måste vara rätt så en får rätt feeling under spelandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar