2015/09/25

Festligt på captain street

I köket är det som ett vimpelmoln över mig. Har pyntat lite inför vårt lilla firande för Moa (imorgon kommer hooon!). Köket är superfint men resten av lägenheten ekar lite. Kanske drar in till stan en sväng imorgon och köper lite mer tacky vimplar, typ palmer och flamingos. Hahaha Moa kommer älska det. Har lackat färdigt matsalsbordet idag med (ungefär två månader senare än tänkt) så nu har en lack över hela händerna pga no gloves. Försökte skölja bort med skållande vatten och tvål, diskmedel, tvål, tvål, såpa, gnugga citron på händerna. INGET funkar och jag fastnar i allt jag rör vid. Får panne :(

När jag ändå köpte crabbies till ingefärsöldrinkarna köpte jag även denna för jag blev nyfiken. Ingefära och päron liksom? Den var icke lika blaskig och jävlig som originalet. Faktiskt helt okej men ändå lite kemikaliesmak över den? Nja nä craby takes the price, finns inge bättre.

Så, hela eftermiddagen gjorde jag och mamma smörgåstårta bestående av FEM fetelager. Imorgon ska jag dekorera den mmmm yaaasss. Just nu väntar jag på att Fredrik ska komma och hämta mig så vi kan åka iväg och handla litte go mat. Vill unna mig nåt gött eftersom tentan gick så bra imorse ååå så är det ju nytt paranormal ikvääääll! Festlig friday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar