2015/08/02

Vilken jäääla kväll

Den toppade till och med alla mina förväntningar? Dagen började med jobby. Därefter hängde My och Truls med för att luncha hos mig. Vi inväntade mamma. Jag och Fredrik duschade och fixade oss lite sådära. Vi hade lite tidsbrist sen så jag, mamma och My hjälptes åt att piffa smörgåstårtorna. De blev så himla fina! Ååå så goda med! Det blev en sån där långbordsfest med sånghäfte (Fredrik älskart) och min goa morbror som fyllde år var så glaaaa. Därför var det lite jobbigt att lämna festen mitt i, bara för att se Paola. Men det var det värt! Hon var himla fin att se. Har verkligen sett fram emot denna kväll sen Tillsammans Sessions announcade att hon skulle spela. En kunde ju ana att det inte skulle gå att röra sig på lille Tillsammans denna kväll. Det var helt SICK med folk där var, längs hela stället. Känner för tjejorna som jobbade kväll igår. Det måste varit kämpigt att hela tiden behöva ta sig förbi alla hänsynslösa människor som trängdes och inte ville flytta på sig. Ville skrika lite på några. Men men! Vi hade lovat att komma tillbaks till festen igen efter spelningen, vilket vi gjorde. Vi drog med ett litet gött gäng med vänner och flera av dem var sugna på att dansa. Vad bra, tänkte jag, för det skulle ju bli nostalgimusik hela kvällen var det utlovat. Så fort vi kom tillbaks lyfte vi festen ännu mera och körde min fantastiska 90-talslista. Det drog igång så många människor! Vi dansade i flera timmar med några enstaka pauser. Fick håll och det värkte redigt möe i hela kroppen men herreguuu så värt. Minnesvärd kväll minst sagt. Det blev många fina moments. Jag och Fredrik kom inte hem förrän halv fem. 

Fångat ögonblick tidigare på kvällen. Claerence skulle ta en bild på oss, men Fredrik sprang ut ur bild och mitt i allt ringde Claerence telefon som han lyfte upp ur fickan, tittade på och kastade ut genom det vidöppna fönstret. Sen tog han bilden… asså knas.

Lååångt senare på kvällen när vi dansade. Joel hade fixat discolampor. Dreamy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar