2015/08/04

Tofta

Idag åkte jag, Fredrik och Aleks till mitt bästa favoritställe: toftasjön. Var så himla glad att de föreslog det för vanligtvis måste jag tjata eftersom alla de andra alltid föredrar stranden. Sen ligger tofta en bra bit längre bort och så än stränderna här. Men nu äntligen! Vattnet var så skööönt! Jag älskar hur stilla det är i sjöar. My, Joel, Truls och Ola var redan där när vi kom så det var skoj! Fick leka lite med Truls i vattnet innan jag doppade mig helt sen. Elis och Hannah kom dem också! Vi grillade halloumi och chörizo. Fredrik var sugen på pastasallad med chevre och rödbetor, så jag fixade det hemma innan vi begav oss. Så gött. En sån redig picknick på beachen. Fast sjön.

Fredrik tog några artistic inzoomade bilder på mig när jag skulle doppa mig. Jag tar min lilla tid okej??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar