2015/08/13

Tjuvahålan

Ligger helt utslagna i sängen just nu. Fredrik sover och jag gnyr över smärtan i min svanskota som jag slog i när jag skulle sätta mig på filten idag på stranden. Tänkte inte på att det kunde vara en stor fet sten under filten så jag smällde i svanskotan och har haft så jävlans ont sen dess. Lagom skönt va. Tänk om jag blir förlamad nu. Får fan panik. 

Aa stranden idag igen. Var så himla varmt nere på kajen så jag ville bara slänga mig i havet efter jobbet kände jag. Köpte frallor och fika, bryggde kaffe och packade ner strandgrejorna. Det fick bli Tjuvahålan igen, för det är bästa beachen. Skönaste jääääla stranddagen hittills måste jag säg. Inte bara vädret. Det handlade nog mycket om att jag inte hade en enda sak att tänka på idag. Är ledig imorgon och har för en gång skull INGENTING att göra ikväll. Alltså denna känsla?? Ska laga nåt döögott till mig själv (Fredrik fyller år imorgon så han ska ut och käka med storesystern lite i förskott) typ dahl eller halloumiwraps med syrad lök och lime och mynta åååh. Ska fläka ut mig i sängen och bara glo på Felix recenserar (har glömt detta i över en månad och det finns fem nya??) och massa film hela kvällen. Ja visst ja, sen ska jag ju slå in lite paket och förbereda mina små surprises till födelsedagsbarnet imorgon. Gölle. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar