2015/08/23

Stuglivet

Jag har under senare år börjat uppskatta saker som kräftskivor mer och mer. Har alltid tyckt såna här traditioner varit trams. Men nää, jag förstår det nu. Med nära och kära blir det ju så nedrans bra. Det blev en ganska spontan grej, därför var det många som inte kunde vara med. Men det blev mysigt ändå!  Lite galenskaper blev det allt. En bra sistagrej innan sommaren går mot sitt slut. Planerar redan att utnyttja Robins fina stuga till hösten igen. Älskar stuglivet och allt som hör till. 

Mitt dream team. 

Robin med sin fackla. Anton ville så gärna hålla den. 

Och in gick vi i den stora magiska trädgården, med facklan. Ganska idiotiskt när jag tänker efter. Men fint. 

När vi gjorde oss redo för hemfärd bytte vi om till badkläder (och bae ville så gärna testa min tröja) för att svalka oss i havet. 

Perfekt avslut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar