2015/08/19

Njuta in i det sista

I måndags fick han hära sin efterlängtade lilla semester så vi firade det med öl i picassoparken, med solen i ögona. Aleks, Elis och Ola kom och hängde tills solen gick ner. Sen blev det så jävla kallt så vi alla gick hem till oss och snapsade (jag hoppade dock pga jobb hele denna vecka) och snackade om djupa saker. Sen ville jag sova så grabbarna fick gå ut i den kyliga natten. Det var typ storm i måndags alltså, mitt hår var katastrof hela dagen, bara kolla?? Luggproblems var evigaste dag när en bor i blåsiga Halmstad. 

Innan parkhänget hade jag kvalitetstid med Truls. Jag hämtade honom på förskolan efter jag vikkat (hans förskola ligger precis bredvid den jag jobbar på) för jag slutade samma tid som han skulle hämtas. Perf. Vi gick till Hallandsgården och käkade glass och våfflor. Aaaaaaa så mysigt. Även om jag är såsig i huvudet varje dag efter jobbet känner jag att jag vill göra sånt här ändå. Det måste vara extremt dålig luft där jag är nu för jag har känt mig helt väck och det har spänt i huvudet varendaste dag, sen slocknar jag sekunden jag lutar huvudet mot något. Trivs sådär. Jaja krigar på, och räknar dagarna till lördag för det kommer bli gaaaaaalet kul. Puss och natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar