2015/08/26

Hej alla löv

Så blev det höst. I Varberg märkte jag hur det prasslade bland löven när jag gick mot tåget. Fattar inte. Även om jag samlat på mig fina minnen denna sommaren (tar emot att kalla det sommar ens, måste jag säg) har det varit den sämsta jag varit med om. Vädermässigt då. Hur många dagar har det ens varit varmt? Sju? Inte en enda tropisk natt ens. Fy vad trött jag blir. Nästan förbannad till och med.

Var i skolan idag och skrev min omtenta. Kändes faktiskt riktigt bra även om min hjärna totalvägrar att ta in någon kemi. Känns skönt att börja ny termin på måndag utan att ha något sånt strunt efter sig. Är halvpepp men ändå smådeppig över att detta så kallade sommarlov är över. Får väl göra helgen minnesvärd, och på söndag är det p-fest för Tillsammansfolket. Är så pirrig både av glädje och nervositet. Det är så hemligt och jag vill veta vad som ska hända!!

Snart är tåget framme i Halmstad. Då ska jag och Fredrik ta fojan på storhandlingsrunda. Kattmat, kattsand, mat till oss och sånt skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar