2015/08/09

Augustikärlek

Herreguud vilken helg! I fredags hade vi födelsedagsfirande för Fredrik. Såpass bra fest att ingen ville gå vidare, eller ens hem för den delen. Slutade med att vi var kvar tills efter ställena i stan hade stängt och lite till. Alltså jag hade så roligt! Gjorde säkert 45 mojitos under kvällen (till andra alltså, plus typ två till mig själv) och de blev bara godare för varje glas jag gjorde. Ser mig själv lite som en mojitoexpert nu. Jag blev som en maskin. Så hiimla kul. Dessa galenskaper gjorde att vi vaknade runt klockan två igår… fick lite ångest. Segade och käkade pannkakor med nutella och vaniljglass. Men efter några timmar beslöt vi oss för att göra något av dagen iallefall. Rotundan har bara öppet i en vecka till. Därför ville vi ta vara på det. Det passade perfekt för just denna helgen har de haft en bar på scenen (de har bara alkoholtillstånd enstaka dagar under sommaren) där de gjorde så jäääävla fina drinkar. Så där satt vi, i några timmar och mös. Vänner droppade av och dök upp. Sen när Rotundan stängde blev det en sväng till Tillsammans innan de också stängde sitt kalas. Det blir faktiskt en tur dit idag med. Ska strax bort för att ha min och Felicias cavakväll. Ligger i sängen nu och smuttar lite i förväg för jag kunde faktiskt inte hålla mig riktigt. Behöver lite pepp med, eftersom jag är helt slut i huvudet efter stranden idag.
Finaste Sandra som jag känt sedan barnsben. Förr så avskydde vi varann emellanåt för vi delade bästis, hahaha. Världens problem en hade då. 

Katthistorier… 

Alltså ser ni vad fint?? Stämningen var himmelsk. Önskar det alltid kunde vara såhära på Rotundan. Hade bott där då. 

Paraplydrinkar 4 life. 

Tjuvahålan idag. Ganska kall blåst men vattnet var faktiskt ganska uppvärmt! Inge strand utan att doppa sig!

1 kommentar:

  1. Vill bara säga att jag älskar din blogg! Så himla fina bilder alltid så man blir helt glad och inspirerad!

    SvaraRadera