2015/07/26

Söndagsgos

Det här skulle varit min åttonde jobbdag i rad. Men jag fick sms inatt om att vi inte kör idag. Så den var rätt go, att vakna strax innan sju och få reda på att en får ligga kvar i sängen istället för att bege sig ut i regnet. Dessutom har jag min lediga dag imorgon också och då ska jag och Fredrik till Göteborg, om hans feber går ner det vill säääg.

Skönt att ha denna dagen att pyssla med det jag skulle gjort igår. Istället för att vila somnade jag såklart och vaknade av att Fredrik kom hem och kände sig febrig. Fick dåligt samvete över att jag övertalat honom att gå med ut i fredags när han skulle börja jobba klockan sex igår. Så jag drog in till stan och köpte pizza, cola och gotte till oss. Och där gick all min energi, sen somnade jag supertidigt. Det enda jag fick gjort var att hänga upp taklampan. Såhär fint blev det med nya lampy! (hahaha notera sladdarna som sticker ut men jag fick fan nog pga så högt i tak att mina armar domnade bort av allt pill.. fick gå upp och ner för stegen åtta gånger sen sket jag i det)

Märkte att det var ganska omöjligt att få en bra bild på den med min telefon. De granna mönstrena syns ju inte särskilt bra. Men men. Köpt på Indiska är den. Var beredd att betala fullpris men i kassan sa dem att "jaha den här var visst nedsänkt till halva priset för den ska utgå från vårt sortiment". Dansade hem.

Vaknade för en timme sen nu och spanar lite på ställen att bo på i Japan. Vi har redan bokat hotell, men airbnb verkar ha lite mer spännande alternativ, så kanske blir att vi byter. Snart dags för frukost och nya avsnitt av Catfish!! Luv it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar