2015/07/29

Persea americana

Här sitter jag i köket med min favoritfrukt nummer ett. Varvar ner efter dagen. Efter jobbet gick jag på jakt efter fab saker i stan för imorgon kör vi RAINBOW NIGHT på Tillsammans. Hittade en del att pynta med så det kommer bli festligt minst sagt! När jag var på väg att lämna av grejorna nere på kajen ringde Fredrik och ville hitta på något. Så vi körde ut mot kvarnen i Särdal och käkade lunch där. Det var gosigt men fööööör jäääla blåsigt (hahahahaha). Life on the west coast. Även om det var kyligt åkte vi till Riccardos efter det och åt italiensk glass. Mm mm m.

Mitt hjääta är och repar för fullt nu, för imorgon spelar Baby Jesus på Kildemosefestivalen. Kuul för dem! Var med där borta förra året, men skippar denna gång på grund av tradigt väder, jobbar, peppar annat och så vidare. Nu tänker jag att vi ska ha det extra mysigt ikväll då, så jag ska förbereda kvällens käk lite smått nu. Det ska bli beandillas på hembakt tortillabröö. Längtar tills det ligger i min mun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar